March 5, 2007

6 perkara pelik tentang saya

6 weird things about me

I was tagged by Diva. Hehehe.. Takpe takpe.

1. Mengantuk yang sangat extreme masa driving. Drive selaju 180KM/H pun masih boleh tertido. Tapi kalau drive perlahan, sambil menikmati pemandangan, tak ngantuk pulak. Dan kalau panas pun selalu mengantuk.

2. Suka cium bau2 yang busuk sikit atau bacin. Apsal tah. Best sangat agaknya. Kalau gf yang bau-bau busuk sikit tu pun best. Tapi bukan bau masa period atau bau ketiak yang sungguh bawang. Kadang suka jugak cium bau ketiak sendiri. Bukan suka tapi nak check busuk ke tidak. Mungkin juga anda pernah bau telur (utk lelaki sahaja) anda sendiri? Hehehehe. Bau kaki pun kadang2 boleh melegakan kepala yang berat macam badak air.

3. Kalau boleh nak tido bogel tapi susahla kan. Dulu2 masa sekolah asrama, my mom made me a blanket yang boleh sarung macam guni. So hari2 bogel dalam tu. Confirm takleh terlucut punya. Sekarang susahla, hari2 my little sister will jump on me waking me up.

4. I love anything about cooking. I'd love to guess how a dish was cooked, what were the ingredients and so on. And i'm freakingly like to comment on other's cooking. And I do think I don;t mind having someone who cannot cook to be my wife as I myself can cook. Not as good as my mom tapi boleh lah!

5. Saya memang kurang ajar. I'm a reckless driver but precautious with safety. Saya mencilok2 di jalan raya dengan memberi signal terlebih dahulu. Saya akan beri jalan kepada orang yang memberi signal untuk masuk ke jalan saya. Tapi kalau tak bagi signal, saya akan cuba langgar dia sikit. Biar dia tau. Tak belajar serviks langsung. Serviks ke siviks ah? Kalau nak bawah 180km/h kat tetengah KL, nyalakanlah lampu kecemasan. Betul tak? Saya juga pernah dikenali sebagai seorang yang boleh mencarut dan memaki hamun selama 10 minit tanpa henti. Anda boleh? Ada seorang aje yang boleh. Dia adalah Pengawas Dorm saya yang bernama Raimie Moljono. Dia adalah tok guru kepada segala kejahatan dan kekurang-ajaran saya selama ini. Hahahaha!

6. Saya suka ubah style rambut walaupun rambut saya tidak flexible. Tujuannya, nak nampak baik atau jahat, Nak nampak pandai ke bodoh, atau nak nampak buruk atau pun hensem, di mana kebanyakannya nampak buruk ajelah (ngaku ajelah kan). Baru je semalam kena kutuk dengan mak sedara muka saya macam anak lotong. Ada ke....?

So this tag goes to; Taiko, Farok, Jojoe, Fidaz, Fara No 'H", dan Nadya-S. Sila sila naik ke pentas..

1 comment:

Anonymous said...

dude...you've got to be kidding me!! hahaha.....

Sponsor Links

Free Iphone?
Or Free Ipad?
Learn how to get free gadgets

Want to make money from Iphone/Ipad apps?
Affiliate yourself with apps developer to make money

Search Optimize your website
and win free gadget?
SEO Marketing